List do Kwiatuszka

Do Kochanego Kwiatuszka mojego,
Ze wszystkich opcji, jakie do głowy przychodzą, ta wydaje się rozsądna. Każda sekunda bez Ciebie jest najgorszą na świecie. Nawet, gdy mam Cię dosyć to chcę, abyś była przy mnie. Dzielę z tobą każde uczucie. Gdy ty jesteś smutna - ja jestem smutny. Gdy jesteś wkurzona - też się denerwuję. Gdy jesteś wesoła - ciesze się razem z Tobą. Twój uśmiech to największy dar jaki dostałem od życia. Na prawdę nie wyobrażam sobie, że coś mogłoby być piękniejsze niż Twój uśmiech. Zapaliłem 7 świeczek. 7 jest liczbą boską. 7 boskich świateł. Twój uśmiech rozświetla miliony razy bardziej niż te 7 świeczek. Jeśli chcesz zasnąć, daje Ci miejsce na to. Jeśli masz utrapienie to chcę pomóc. Nawet gdy się kłócimy to nie chcę Cię stracić. Liczę tylko na to, że po sprzeczce będziemy mocniejsi, bo nasza miłość wszystko zwycięży. Gdy jesteś na mnie zła to wtedy świat się zawala. Nie ma dla mnie gorszej kary niż Twój zły humor spowodowany przeze mnie. Wolę dostać 100 razów biczem po plecach niż sprawić Cię w zły nastrój. Gdy widzę Twoje łzy to chcę Cię przytulić, abyś mogła wypłakać się w moje ramie. Nie musisz się bać płaczu. Dla mnie to coś normalnego. Zawsze gdy widzę jak już odjeżdżasz to chcę z Tobą jechać i z Tobą spędzić czas. Nie chcę, abyś nosiła sama swoje ciężary, daj mi choć trochę swojego bagażu. Kwiatuszku kochany. Moje serce bije dla Ciebie. To ty w nim jesteś. Nawet, gdy się na Ciebie obrażę to pragnę, abyś mnie przytuliła. Gdy nie chcę na Ciebie patrzeć to pragnę twoich ust. To są paradoksy miłości. Głowa mówi jedno, a serce drugie lecz serce nie sługa, więc głowa się poddaje i każda zła chwila znika. Teraz rozumiem: Nie ma rozsądku w miłości. Miłość jest nierozsądna. Bądźmy na zawsze razem nierozsądni. Kochanie moje. Jesteś najlepsza na świecie, a jeśli mi nie wierzysz, to przeczytaj list pod początku.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ech....................

Kłótnia

Wizja - Od nowa (Wspomnienia)