Ech....................

 Ech

Czemu mi źle? Czego czuję się robakiem?
Co to powoduje, że nie widzę się?
Czuję brak celu i niespełnione marzenia
Jak mi świat ciąży

Czemu mi źle? Czego nienawidzę się?
Dlaczego jestem swoim wrogiem
A ciemna strona ciągle szepcze
Nie zasnę

Czemu mi źle? Kiedy mam wszystko
Na prawdę, nie powinienem był
Narzekać na to co jest dookoła
Co mojego

Czemu mi źle? Bo oszukuję że
Ja nie wiem, a wiem dlaczego tak jest

Czemu mi źle? I nic z tym nie zrobię?
Wiem, że niczego nie naprawię

Czemu mi źle? Zasłużyłem sobie
A nawet na coś gorszego
Bo przeszłość nie odpuszcza
I zawsze wypomni się do mnie

Ech....

- Mów do mnie wrogu
-- Nie
- Mów do mnie czego chcesz
-- ...
- Odpuść i daj żyć
-- Nie
- Potrzebuję sił i chęci
-- ...

Ech......

Czemu jestem rozczarowany?
Bo nie podjąłem moim wymaganiom
Które miały ze mnie zrobić kogoś wielkiego
A mam podwójnie pod górkę

Czemu innym pomagam?
Bo jestem egoistą, bo mi to pomaga

Nie mówcie, że jestem dobry. Bo nie jestem. Zawsze miałem powód, aby pomagać, zawsze to robiłem tylko po to, aby lepiej się poczuć
Teraz co mi po tym zostaje?
Dziwny wiersz..

Ech.........

Może kiedyś, ale nie dzisiaj będę normalnie dobry
Każdy zadany i odczuty ból mnie spaczył
Teraz mnie znasz, a ja ciebie nie...

Ech.............

Oddech głęboki
1.. 2.. 3.. 4.. 5..
Uśmiech i do pracy
Potem? Obowiązki i zabawa

Czemu mi źle? Czemu jestem rozczarowany?
Czemu taki się stałem? Czemu tak poczyniałem?
Czemu Czemu Czemu Czemu

- Czemu?
-- Twoja zasługa, twoje trofeum. Powieś go na ścianie w sercu.
- NIE

Odmiennie się
Odrzucę przeszłość!
Kamienie milowe starej zarazy
Jestem kimś, a nie niczym
Daje sobie siły
Jestem sobą
Będę kimś

Ech....................

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wizja - Od nowa (Wprowadzenie)

Każdy. Wielu. Wszyscy. Wiele

Kłótnia