Taki jestem - inny

Serce goryczą zalane myślami ostrymi
Bardzo bolącymi ostrza w środku czuję
Skręca mi tętnice od środka

Żyję od środka rozpaczą lecz krzyczeć nie potrafię
W milczeniu wewnętrznie płaczę
Mimo że wykorzystuję szansę

Co mi da szczęście
Choć uczucie jest prawdziwe oraz odwzajemnione
I nie mam powodów do zmartwień

Są rzeczy za którymi tęsknie i chcę żeby wróciły
Melodia która gra mi w głowie jest wesoła
Jednak od niej ja się psuję

Nie wiem jak wytrzymuję
Coś mi żyć karze a sił do siebie nie mam
Lecz nie zakończę się

Lekko mi ulżyło pisząc to wszystko
Moja lubo emocji niektórych inaczej nie potrafię wyrazić
I nie mają innego ujścia

Czasami muszę się wygadać oraz dużo ponarzekać
Tak się odstresowywuję
Moje dzieła dużo o mnie mówią

Chcę abyś mnie poznała takim jakim jestem
Smutnym wesołym złym dobrym
Muzyka teksty filmy rzeczywistość

Dużo we mnie mroku
Mimo że w świetle staram się kąpać bo serca próbuję dużo dawać
Jednak nie do wszystkiego mam cierpliwość

Ale mam wspaniałe marzenia o rodzinie
Chcę mieć dom i dzieci i cudowną żonę
Lecz chyba za wcześnie jest o tym rozmawiać

Blokują mnie rzeczy w mojej głowie
Taki jestem
Inny

Moje problemy takie są
Nie są rzeczywiste
A jednak istnieją

I to wszystko mogłem ubrać w 2 zdania
Jednak nie potrafiłem w ten sposób zadziałać
Dziś musiało paść dużo słów

Chcę jeszcze na koniec dodać
Że martwić się nie przestanę
Bo tylko martwię się o to na czym mi zależy najbardziej

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wizja - Od nowa (Wprowadzenie)

Każdy. Wielu. Wszyscy. Wiele

Kłótnia